Welkom op jesfahoy!

Op deze site vind je al het nieuws over het 5e Juniorsongfestival dat gehouden wordt op 8 december in Ahoy Rotterdam. We volgen de voorrondes uit de 18 landen en besteden ook aandacht aan achtergronden en de historie van het festival. Daarbij is jullie inbreng onmisbaar, door te reageren op artikelen help je om dit log nog leuker en beter te maken.Neem tijdens het reageren de regels in acht. Je kan reageren door op reacties te klikken onder aan een bericht. Van tijd tot tijd zullen er ook momenten zijn dat je ergens op kan stemmen! Veel plezier verder tijdens het bezoeken van de site. En hopelijk tot ziens!

vrijdag 7 september 2007

Frida Sanden dolgelukkig met zege!

Vorig jaar won Molly Sanden de Zweedse finale van het JESC. En nu is het de beurt aan haar zusje om met de zege naar huis terug te keren. In december vindt de finale van het JESC plaats in Rotterdam.

Het werd een close finish voor de 13-jarige Frida Sanden. Slechts 1 procent voorsprong op de groep 2times2. Derde werd Vandela Palmgren.
Tv4.se sprak met Frida vlak na haar overwinning.

Hoe voelt het?
Ongeloofelijk! Het mooiste wat ik heb meegemaakt, het voelt alsof ik droom!

Wat inspireerde je om het winnende liedje te schrijven?
Vorig jaar was ik ook al bezig en kwam ik bij de laatste 60. Ik ging verder met schrijven en neuriede het op mijn mobiel,want ik kan geen instrument bespelen.

Ben je van plan mee te doen met de Zweedse idols?
Absoluut, we zullen wel zien waar het naar toe leidt!

Hoe komt het toch dat het zo goed gaat voor de gezusters Sanden?
Geen idee, ik denk dat we gewoon geluk hebben!

Hoe denk je dat je het zal doen in Rotterdam?
Geen antwoord, ik heb daar nog geen voorgevoel bij.

Dit interview is een vertaling van (www.tv4.se)

Geen opmerkingen:

Powered By Blogger